karty telefoniczne

Biuro Obsługi Klienta   800 909 800 

Najczęstsze pytania

 

Co to jest karta DoGadania?

Karta DoGadania jest usługą typu pre-paid, skierowaną do osób korzystających z budek telefonicznych, natomiast można z niej także korzystać z telefonów komórkowych i stacjonarnych.

Dzięki niej można wykonywać połączenia na numery stacjonarne i komórkowe, zarówno do kraju jak i za granicę.

Karta DoGadania jest najtańszym sposobem na dzwonienie z budki.

 

 

Gdzie mogę kupić kartę DoGadania?

Na naszej stronie www.dogadania.pl

Dostępne nominały kart to: 10 zł, 20 zł, 50 zł

 

1. Kliknij czerwoną ikonę “Kup kartę”.

2. Wybierz sposób płatności (PayPal lub PayU).

3. Wypełnij formularz (imię i nazwisko oraz e-mail).

4. Wybierz nominał karty (10 zł, 20 zł, 50zł).

5. Kliknij “Kup kartę i zapłać”.

6. Nastąpi przekierowanie na stronę wyboru banku, kliknij ikonę swojego banku.

7. Zaloguj się do banku i dokonaj przelewu.

8. Dane zakupionej karty zostaną wysłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia

 

Zazwyczaj wiadomość zwrotna przychodzi w ciągu 15 minut. W wyjątkowych sytuacjach finalizacja zamówienia może potrwać do 48 godzin roboczych.
 
 

Poprzez przelew bankowy

1. Kartę DoGadania możesz kupić robiąc przelew.
 
Dane do przelewu:
Ahmes Sp. z o.o.
ul. Lewicka 13/15
02-547 Warszawa
 
numer konta:  54 1140 2017 0000 4202 1285 0335
 
2. W tytule przelewu wpisz: zakup karty.
 
3. Kwota jaką należy przelać to 10 zł, 20 zł lub 50 zł, w zależności jaki nominał karty chcesz kupić.
 
4. Skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania numeru seryjnego karty i numeru PIN (najlepiej 48 godzin roboczych po wykonaniu przelewu, gdyż wtedy jest pewność że przelew został już zaksięgowany).

W wybranych Zakładach Karnych i Aresztach Śledczych

W siedzibie firmy Ahmes

ul. Lewicka 13/15

02-547 Warszawa

 

Jak mogę doładować kartę DoGadania?

Na naszej stronie www.dogadania.pl 

Minimalna kwota doładowania to 10 zł

 
1. Kliknij ikonę “Doładuj kartę”.
 
2. Wybierz sposób płatności (PayPal lub PayU).
 
3. Wypełnij formularz (nr seryjny karty, kwota doładowania w cyfrach, imię i nazwisko oraz e-mail).
 
4. Kliknij “Wyślij” a następnie “Zapłać”.
 
5. Nastąpi przekierowanie na stronę wyboru banku, kliknij ikonę swojego banku.
 
6. Zaloguj się do banku i dokonaj przelewu.
 
7. Potwierdzenie doładowania zostanie wysłane na wskazany w formularzu adres e-mail.
 
Karta zostanie doładowana w ciągu 15 minut. W wyjątkowych sytuacjach finalizacja zamówienia może potrwać do 48 godzin roboczych.
 
 
 

Przez przelew bankowy

Kartę DoGadania możesz doładować robiąc przelew bankowy.
 
Dane do przelewu:
Ahmes Sp. z o.o.
ul. Lewicka 13/15
02-547 Warszawa
 
numer konta:  54 1140 2017 0000 4202 1285 0335
 
1. W tytule przelewu wpisz: Nr karty _numer seryjny karty_ (np. Nr karty  12345678).
 
2. Kwota doładowania jest dowolna.
(w przypadku przelewów zagranicznych, przelana kwota ulega przewalutowaniu na złotówki po kursie z dnia w którym był wykonywany przelew)
 
Karta zostanie doładowana do 48 godzin roboczych
 
 
 

Przelew środków z karty DoGadania na inną kartę DoGadania

Samodzielnie przez budkę telefoniczną
 
1. Wybierz numer dostępowy 800 909 800 lub numer 22 113 11 11.
 
2. Wybierz 1.
 
3. Postępuj zgodnie z instrukcją.
 
W tym przypadku możliwe jest jedynie przelanie całości środków z jednej karty DoGadania na drugą. Nie pobieramy żadnych opłat za tą operację.
 
Usługa dostępna całą dobę.
 
 
Przez Biuro Obsługi Klienta
 
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
 
2. Podaj numer seryjny oraz PIN karty DoGadania z której przelewasz środki.
 
3. Podaj numer seryjny karty na którą chcesz przelać środki.
 
4. Przez Biuro Obsługi Klienta możliwe jest jedynie przelanie całości środków. 
 
W przypadku przelania części środków z jednej karty na drugą koszt operacji do 20 groszy, które pobierane są z karty z przelewanej.
 
Ważna informacja: aby wykonać przelew środków należy dzwonić z karty docelowej – tj. z tej na którą chcesz je przelać. Karta źródłowa – tj. z której mają zostać pobrane środki w momencie przelewania nie może być używana.
 
 

Doładowanie karty DoGadania z komórki IZZI

1. Zadzwoń z numeru IZZI, z którego przelewasz środki pod numer *223.

2. Podaj numer karty DoGadania, którą chcesz doładować.

3. Wybierz kwotę: 5 lub 10 zł.❗️.

 

Przelewy są wykonywane zazwyczaj tego samego dnia, jednak regulaminowo może to potrwać do 48 godzin roboczych.

 

 

Co daje połączenie karty DoGadania i karty w sieci komórkowej IZZI?

Z karty DoGadania na komórki w sieci IZZI za połączenie zapłacisz jedynie 8 groszy za minutę*

*) przez 30 dni po doładowaniu konta IZZI na kartę kwotą min. 5 zł,  w przypadku braku doładowania konta IZZI obowiązuje opłata 10 gr/min
 
 
Dodatkowo z komórki w IZZI przelejesz środki na DoGadania
bez konta bankowego
bez wychodzenia z domu
szybko i wygodnie!
 
Po doładowaniu konta IZZI kwotą 25zł – rok ważności konta, miesiąc darmowych rozmów do sieci IZZI i sieci Play.
 
 
 
 

W jaki sposób wysyłacie kartę DoGadania?

Kartę DoGadania zakupioną na naszej stronie www.dogadania.pl wysyłamy drogą elektroniczną. Na podany przez Ciebie podczas zamówienia adres e-mail, w ciągu 48 godzin roboczych otrzymasz numer seryjny karty oraz PIN.  Te dane wystarczą, żeby natychmiast mieć możliwość korzystania z tanich rozmów z budki.

W przypadku zakupu Karty DoGadania przez zwykły przelew bankowy, skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania numeru seryjnego karty i numeru PIN (najlepiej 48 godzin roboczych po wykonaniu przelewu, gdyż wtedy jest pewność że przelew został już zaksięgowany)

 

 

Czy karta DoGadania ma termin ważności?

Karta DoGadania posiada standardowo 5 lat ważności. Okres ten można przedłużyć kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

 

 

W którym momencie korzystania z karty DoGadania rozpoczyna się naliczanie opłaty?

Naliczanie opłaty za połączenie z karty DoGadania rozpoczyna się dopiero w momencie połączenia z numerem docelowym. Wszelkie wcześniejsze operacje związane z wykonaniem połączenia nie generują żadnych dodatkowych kosztów.

 

Dlaczego Karta DoGadania to najtańszy sposób dzwonienia na komórki z budki?

Karta DoGadania umożliwia ogromne oszczędności na rozmowach telefonicznych, w szczególności dla użytkowników wykorzystujących do dzwonienia publiczne aparaty samoinkasujące, tzw. budki telefoniczne. Połączenia na numery stacjonarne w kraju przy sekundowym naliczaniu kosztują jedyne 5 groszy za minutę, o każdej porze dnia lub nocy, niezależnie od operatora do którego dzwonimy.

Połączenia na komórki są możliwe już od 8 gr za minutę!!!* Nie ma lepszej oferty na rynku!

*Cena dotyczy połączeń na komórki w sieci IZZI - przez 30 dni po doładowaniu konta IZZI na kartę kwotą min. 5 zł,  w przypadku braku doładowania konta IZZI obowiązuje opłata 10 gr/min. Cena do pozostałych operatorów komórkowych również jest konkurencyjna i wynosi 18 groszy za minutę.

 

Jak mogę sprawdzić stan konta na karcie DoGadania?

Dzwoniąc z budki, po podaniu numeru PIN karty DoGadania, pojawi się informacja o ilości dostępnych środków na karcie.  

Dodatkowo, po wykręceniu numeru docelowego z którym chcesz się połączyć, usłyszysz ile czasu możesz rozmawiać.
 
 

Czy mogę przelać środki z jednej karty DoGadania na drugą?

Tak! Możesz to zrobić na dwa sposoby:

 

Przez Biuro Obsługi Klienta
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
 
2. Podaj numer seryjny oraz PIN karty DoGadania z której przelewasz środki.
 
3. Podaj numer seryjny karty na którą chcesz przelać środki.
 
4.Podaj kwotę którą chcesz przelać (możesz przelać tylko część środków).
 
W przypadku przelania części środków z jednej karty na drugą koszt operacji to 20 groszy, które pobierane są z karty z przelewanej.
 
 
Samodzielnie przez budkę telefoniczną
 
1. Wybierz numer dostępowy 800 701 801.
 
2. Następnie wybierz 1 postępuj zgodnie z instrukcją.
 
W tym przypadku możliwe jest jedynie przelanie całości środków z jednej karty DoGadania na drugą. Nie pobieramy żadnych opłat za tą operację.
 
 

W jakich godzinach jest czynne Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne:

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

W soboty, niedziele i święta Biuro nie pracuje.

 

 

 

 

Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta służy pomocą we wszystkich sprawach związanych z użytkowaniem Karty DoGadania.

 
Zapraszamy do kontaktu!
 
Telefonicznie:
 
(22) 113 11 11
koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
 
z karty DoGadania bezpłatnie:
800 909 800
838 880 888
 
Przez formularz kontaktowy:
 
Przez e-mail: